לפעמים יש לנו מין רצון כזה לעבוד קשה. לפתח משפכי שיווק מורכבים, להתאמץ מאוד הרבה על כל מוצר, על כל לקוח, על כל מכירה, לשדרג ולצאת מגדרנו בכל מהלך שנעשה בעסק,
העניין הוא שכאשר היעד ענק כמעט בלתי אפשרי להשיג אותו מכמה סיבות:
- אין לך את הכלים הנכונים
- אין לך את הידע המתאים
- אין לך את המוטיבציה
- אין לך חוויות הצלחה בדרך
מה שקורה זה כישלון שגורר כישלון ועוד אחד ועוד אחד.
אבל במקום לעבוד קשה – תעבדי חכם.
תפתחי מערכות שיעבדו בשבילך, תעבדי בשיטות פשוטות, פרקטיות ויישימות.
תסריטי שיחה קצרים, תכלסי'ם ולא מתוסבכים,
משפכי שיווק ברורים, נעימים לעין (גם אם לא מושלמים), וטובים
מוצר ברור שיענה על כאב וצורך של הלקוח בלי להסתבך עם 7777 סוגי מוצרים ותוספות
מהלכי פולאופ ברורים
מחירון אחיד ושקוף
בקיצור, הבנת את העיקרון.
לעבוד פשוט – חכם – יעיל
מעבודה קשה רק מזיעים. לא מרוויחים.