כעת נדבר על PPC, הקמפיין הממומן בפייסבוק שהשקעת או שתשקיעי בו. 5 נק' שסופר-חשוב לדעת:
במקום לפרסם את המוצר שלך למניעת התקרחות ל- 4.2 מליון אנשים ברחבי הארץ תדייקי את קהל היעד לנשים בגילאי 38 ומעלה שמתעניינים במוצרים לטיפוח השיער והקליקו על מודעות קשורות ואז תכתבי בדיוק אליהם! כך תיגעי לו ברגש.
קחי את אותה המודעה, אותו הקופי תחליפי את הפניה האישית לפי הטרגוט: "אתה" לגברים ו- "את" לנשים זה יוריד לך את מחירי הליד.
ברגע שתשימי תמונה קנויה, ולא משנה מאיפה- המח של הלקוח שלך נחסם אוטומטית, מנגנון הגנה מספאם. ברגע שתשימי תמונה ייחודית שלך- עקפת את המכשול המרכזי והמשמעותי.
על חוק פארטו שמעת?
אם לא – נדבר עליו במאמר אחר..
בינתיים מה שחשוב הוא שבשביל שלא תבלבלי את הלקוח –
תקראי לו לבצע פעולה אחת.
כך יעלו הסיכויים שיבצע אותה.
במקום לכתוב סיפורי סבתא על עצמך או להסתובב סחור סחור תכתבי "דוך למטרה" תיגעי בכאב של הלקוח, תביני אותו ותציעי לו פיתרון.
את משלמת על PPC בכדי להגיע ללקוח הנכון – כזה שתוכלי לעזור לו. אל תפחדי לשווק ולמכור לו את התועלת שהוא זקוק לה. בהצלחה 🙂