לביאה
בעלת עסק כלביאה לביאה נשארת לביאה, גם כשהיא נחה ולא עושה דבר הזהות שלנו מורכבת מקשת רחבה של עשייה ומהות וגם אם נמצא את עצמנו
השפעת התודעה על העסק
– תודעת השפע – מהו הבסיס לכל ההתנהלות העסקית שלנו? מאיפה אנחנו מניעים את עצמנו ואת העסק שלנו לפעולה? הבסיס נמצא במיינדסט –תודעה. המרכיב החשוב
שווק עצמי ונטוורקינג
– הצגה עצמית, שווק עצמי ונטוורקינג – כסף אי אפשר להכניס לבד. הוא נכנס אלינו באמצעות התקשורת שלנו עם הלקוחות, התקשורת שלנו מול העולם, מול
תמחור מוצרים
תמחור נכון *איך לתמחר?* מהי הדרך? האם יש בכלל דרך אחת שהיא הנכונה? מה ההבדל בין סוגי העסקים, סוגי המוצרים? אז כן, נושא רחב, אבל
קמפיין ממומן בפייסבוק PPC
קמפיין ממומן בפייסבוק: כעת נדבר על PPC, הקמפיין הממומן בפייסבוק שהשקעת או שתשקיעי בו. 5 נק' שסופר-חשוב לדעת: 1 צמצום וטרגוט קהל היעד לדיוק מירבי
מיסים
מיסים היום דיברתי עם בעל קיוסק שנאלץ לסגור את העסק ולא, לא בגלל הקורונה. הסיבה היא אחרת לגמרי. והאמת – די מצויה… התנהלות לא נכונה.
מענה מדויק במכירות ע"י הקשבה
– תקשיבי ללקוח שלך – לפעמים אנחנו מנסים למכור ללקוח את המוצר שלנו. ארזנו את המוצר באופן מקצועי, בנינו מערך שיווק לתפארת מדינת ישראל, הכנו
בידול
בידול העסק שלך: את מיוחדת. אין ספק בכך. העסק שלך גם הוא מיוחד. ממש. ברור לך. ברור לי. ברור ללקוח? אולי…איך תבהירי לו את העניין?
לעבוד חכם
– בואי נעבוד חכם – לפעמים יש לנו מין רצון כזה לעבוד קשה. לפתח משפכי שיווק מורכבים, להתאמץ מאוד הרבה על כל מוצר, על כל